دعوت به همکاری در زمینه طراحی زیورآلات طلا راهنمای کاربردی نقاشی پرتره راهنمای کاربردی نقاشی پرتره آموزش راینو

خدمات دانشجویی و طراحی کافه دیزاین

آموزش طراحي خودرو اسکچ و راندو (دستی + کامپیوتری) - کلاس‌های حضوری

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 9 به 16 از 26

موضوع: نمونه طراحی از آناتومی و فیگور

  1. "" #9
    مدیر طراحی‌صنعتی (در مرخصی) Navid آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    Como,Italy
    نوشته ها
    3,944

    پیش فرض

    کتاب شاهکارهای طراحی پوستر
    نمونه هایی از فیگور های شخصیت های کارتون X-Men













  2. "" #10
    مدیر طراحی‌صنعتی (در مرخصی) Navid آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    Como,Italy
    نوشته ها
    3,944

    پیش فرض






  3. "" #11
    عضو فعال mahshid آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    ISFAHAN
    نوشته ها
    51

    پیش فرض

    من فکر میکنم این فیگورها هیچ ربطی به آناتومی بدن که بحث اولیه بود نداره و روی این فیگورها که فقط نقاشی هستند نمیشه بعنوان آناتومی حساب کرد.
    :victory:mahshid

  4. "" #12

  5. "" #13

  6. "" #14

  7. "" #15
    عضو فعال mahshid آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    ISFAHAN
    نوشته ها
    51

    پیش فرض

    :victory:mahshid

  8. "" #16
    مدیر طراحی‌صنعتی (در مرخصی) Navid آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    Como,Italy
    نوشته ها
    3,944

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahshid نمایش پست ها
    من فکر میکنم این فیگورها هیچ ربطی به آناتومی بدن که بحث اولیه بود نداره و روی این فیگورها که فقط نقاشی هستند نمیشه بعنوان آناتومی حساب کرد.
    فکر نمیکنم اینطور باشه دوست عزیز.... انیماتور ها و طراح هایی که این فیگور های کارتونی رو میکشن،در مرحله ی اول باید به آناتومی بدن تسلط کامل داشته باشن....جوری که تک تک ماهیچه ها،حرکت اونها و تغییری که توی کشش و پیچش دارن رو از حفظ باشن...
    به طور مشابه، برای کشیدن کاریکاتور چهره باید اصول طراحی چهره کلاسیک رو بلد بود....
    اتفاقا به نظر من کشیدن آناتومی بدن به صورت رئال و بدون اغراق خیلی ساده تر از کشیدن همین فیگورها با اغراقه!
    خیلی از انیماتور های بزرگ دنیا قبل از این که انیماتور خوبی باشن طراح خوبی هستن مثل Glen fabry....خیلی از طراح ها و نقاش ها هم فقط توی بحث رئال قوی هستن و قدرت تغییر و اغراق رو در کارهاشون ندارن....مثل آندره لومیس که توی آخرین پستتون یکی از کاراشون رو گذاشته بودید....

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •