نور سنجی در عکاسی کتاب الکترونیکی آموزش کامل و کاربردی چاپ سیلک اسکرین آموزش کاربردی عکاسی دیجیتال آموزش راینو

خدمات دانشجویی و طراحی کافه دیزاین

آموزش طراحي خودرو اسکچ و راندو (دستی + کامپیوتری) - کلاس‌های حضوری

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 8 از 12

موضوع: آموزش طراحی سریع خودرو

  1. "" #1
    کارشناس طراحی خودرو برخورداری آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    1,765

    Smile آموزش طراحی سریع خودرو

    برای شروع یک کار رندرینگ بر روی کاغذ سفید ابتدا طرح مورد نظرخود را بوسیله مداد بر روی کاغذ ترسیم
    کنید و از کشیدن خطوط زیادی و پر رنگ در حد امکان پرهیز کنید و سعی کنید که فقط خطول اصلی را بکشید
    رعایت تناسبات طراحی در نهایت باعث بوجود آمدن یک کار بهتر و مقبول تر خواهد شد. پس لازم است قبل
    از هر اقدامی با تناسبات خودرو های مختلف آشنا بشوید.
    1- مرحله بعدی بوسیله یک کاتر و یا یک وسیله تیز از گچ پاستل قرمز رنگ بر روی کاغذ خورد کنید و جاهایی
    که رنگ بدنه میدتون یا رنگ های میانه است ( در رنگ ماشین ) خورده های گچ پاستل را مستقیم بر روی
    کاغذ بصورت پودر میریزیم و بعد بوسیله تکه ای پنبه یا دستمال کاغذی آن را بر روی کاغذ میمالیم و پخش
    میکنیم تا یک سایه یکدست و طبیعی بدست بیاوریم. تیره و روشن شدن این قسمت از کار کمک زیادی به
    طبیعی جلوه دادن حجم های خودرو میکند و احتیاج به تمرین و مهارت داره. ضمنا اگر گچ پاستل از محدوده ای
    بیرون رفت میتوانید بوسیله یک پاک کن ساده اونو پاک کنید.

    2- در مرحله بعدی بوسیله مارکر ( ماژیک ) اقدام به رنگ کردن قسمت هایی از بدنه خودرو میکنیم که انعکاس
    دوردستها ( افق ) در آن افتاده است . هم روی قسمت دربها و گلگیرها و هم در ستونهای خودرو . این انعکاس
    طابعی از فرم بدنه خودرو است و بسته به حالت آن خشک و یا نرم میتواند بر روی بدنه حرکتهایی داشته باشد
    که تجربه و قدرت تجسم قوی میخواهد و بهترین تمرین برای قوی شدن این حس و حال خوب دیدن و آنالیز کردن
    فرم و سایه های روی بدنه در عکس ها است.
    حرکت مارکر باید سریع و در راستای فرم باشد. ضمنا کنترل و تسلط خوبی باید داشته باشید زیرا مارکر قابل پاک
    کردن نیست و اولین اشتباه آخرین اشتباه است. ضمنا اگر مارکر را آهسته بر روی کاغذ حرکت بدهید ، در اثر وجود
    الکل در مارکر جذب کاغذ شده و از محیط جایی که میخواهیم رنگ شود خارج شده و نمای خوبی به کارنمیدهد.
    قابلیت کار با ماژیک با تمرین های بیشتر بدست می آید و شما یک شبه به مهارت دست پیدا نمیکنید.

    3-شیشه های جانبی خودرو را بوسیله مارکر خاکستری گرم شماره 3 بصورت کامل رنگ میکنیم - همچنین رینگ
    های ماشین را با خاکستری شماره 1 بصورت کامل رنگ میکنیم که این رنگ به عنوان زیر رنگ است بعد از این مرحله
    نقاط تیره تر رینگ رو بوسیله مارکر خاکستری گرم شماره 3 تیره تر میکنیم بطوری که حجم های رینگ بهتر دیده شود.
    در مرحله بعدبوسیله مارکر تیره تر شماره 7 خاکستری گرم ، دیسکهای ترمز را رنگ کرده و بوسیله مارکر سیاه هم
    فضای منفی و خالی درون رینگ ها را هم تیره میکنیم. بعد بوسیله مارکر مشکی لاستیک و سایه زیر خودرو را تیره
    میکنیم.


    4- در مرحله بعد بوسیله مارکر خاکستری گرم شماره 7 انعکاس افق را بر روی شیشه خودرو کار میکنیم.همینطور
    شیشه جلو و عقب و با خاکستری گرم شماره9 قطعه ضربه گیر روی درب خودرو را رنگ میکنیم.و بوسیله روان نویس
    نمدی مشکی و مداد پلیکروم سفید ریزه کاری های تریم خودرو ، شکاف درب ها و دور پنجره ها رو ایجاد میکنیم.
    برای بدست اومدن نتیجه بهتر و خطوط پخته تر میتوانیم از خطکش و خطکش قوسدار (پیستوله) خطوط محیطی که
    در نقاط تیره با روان نویس و در نقاط روشن با مداد سفید رسم کنیم.

    5- بوسیله شابلن دایره و مداد سفید پلیکروم قسمت های روشن لاستیک رو هم ترسیم میکنیم .و در نهایت بوسیله
    یک قلموی کوچک دوصفر و گواش سفید ، نقاط روشن بر روی بدنه را ترسیم مکنیم که این نقاط انعکاس منابع نوری
    در محیط بر روی بدنه خودرو است.همچنین برای بعددار کردن و حجم دار کردن نقاط زیر ماشین ، منطقه هایی از زیر
    بدنه و سپرها را بوسیله مارکر خاکستری شماره 7 بر روی سطوح قرمز ، آن سطوح را تیره تر میکنیم. همچنین چراغ
    عقب را قرمز و راهنماهای جلو را به رنگ نارنجی ترسیم میکنیم. و خطوطی عمودی نامنظم بصورت هاشور در چراغ
    جلو ترسیم میکنیم.
    در آخر کار برای خراب نشدن آرت ورک ، بهتره که با پاشیدن اسپری فیکساتیو بر روی اون ، کارتون رو محافظت کنید.
    یک آلبوم نگهداری کارهای هنری تهیه کنید و کارهای خودتون رو درونش نگاه بدارید، اینطوری همیشه شاهد پیشرفت
    کارتون به صورت روز به روز خواهید بود.

    شما هم امتحان کنید. اگه تصمیم بگیرید و پشتکار داشته باشید حتما میتوانید.

  2. "" #2
    کارشناس طراحی خودرو برخورداری آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    1,765

    پیش فرض آموزش طراحی سریع خودرو - قسمت دوم

    اینبار میخواهیم که کار میکس مدیا رندرینگ سریع بوسیله مارکر و گچ پاستل
    بر روی پرسپکتیو یک خوروی اس یو وی از نمای پشت را تمرین کنیم.
    مواد لازم برای انجام این کار عبارتند از - مارکر رنگی و خاکستری ( ماژیک ) -
    گچ پاستل - کاتر - دستمال کاغذی یا پنبه - روان نویس یا خودکار - قلم مو و
    گواش سفید - مداد رنگی پلیکروم سفید .
    1- ابتدا طرح خود را بر روی یک کاغذ آ 4 بوسیله مداد ترسیم کنید - من این
    زاویه را انتخاب کردم و به نظر من با زاویه ای که نسبت به صفحه دارد ، یک
    حالت پویایی و دینامیک بیشتر به آن داده ام. نکته : شما بعد از ترسیم میتوانید
    از طرح مورد نظرتون چند کپی ساده با زیراکس بگیرید ، تا در صورت خراب شدن
    کار اولتون ، باز هم بتوانید بر روی یک کپی دیگر از طرح مدادیتون کار کنید.
    همچنین با گذاشتن یک کاغذ بزرگتر بدرد نخور زیر کارتان ، از نشت و سرایت
    کردن رنگ مارکر بر روی سطح میز کارتون میتوانید جلوگیری کنید.

    2- از زیر رنگهای پاستلی ، یا بعبارت دیگر ( مید تون ها ) شروع میکنیم. انعکاس
    رنگ اتمسفر و آسمان را بوسیله گچ پاستل آبی بر روی شیشه های خودرو ترسیم
    میکنیم به این صورت که بوسیله لبه تیز کاتر مقدار کمی از گچ پاستل را بر روی
    منطقه شیشه مستقیمآ میریزیم .

    3- سپس بوسیله لبه دستمال کاغذی و یا یک تکه پنبه اقدام به مالیدن و پخش
    کردن پودر پاستل بر روی منطقه مورد نظر میکنیم ، نحوه مالیدن دستمال کاغذی
    باید به گونه ای باشد که به انعکاس افق رسیده ، کم رنگ تر شود. مهارت آن با
    تمرین و دید خوب بدست می آید.

    4- سپس به همین ترتیب هم شیشه عقب و مابقی بدنه را با گچ پاستل رنگی
    مناسب ، سایه دار و رنگی میکنیم. ( این سایه ها انعکاس محیط آسمان و اتمسفر
    گرداگرد خودرو می باشد ) باید دقت شود که رنگهای مختلف گچ پاستل در دو محیط
    مختلف با همدیگر ادقام نشود.

    5- سپس بوسیله یک پاک کن ساده ، رنگهای اضافی و خارج شده از محیط مورد
    نظر را پاک میکنیم.

    6- در این مرحله بوسیله مارکر سبز ، انعکاسهای سطح زمین را بر روی بدنه ترسیم
    میکنیم. یکدست بودن کار مارکر و سرعت عمل در این مرحله به حرفه ای تر جلوه
    دادن کار شما کمک موثری میکند.

    7- این انعکاس های روی بدنه از زمین را بر روی گاردهای سقفی نیز ترسیم میکنیم.
    معمولآ برای بهتر تشخیص دادن و نشان دادن فرمهای بالای اتومبیل ، انعکاس سایه
    یک دیوار فرضی را بر روی نیمی از سقف ، شیشه جلو و عقب ، کاپوت و درب عقب
    نیز ترسیم میکنیم.

    8- بعد از این مرحله ها کار ما به این شکل از کار در خواهد آمد.

    9- سپس توسط مارکر خاکستری شماره یک کلیه رینگها و گلگیرهای خودرو را رنگ
    کرده و بوسیله مارکر خاکستری شماره 3 اقدام به تیره کردن قسمتهایی از رینگ و
    گلگیرها که انعکاس زمین در آنها افتاده است میکنیم.

    10- این روند را هم در رکابها جانبی - گلسپرها - اگزوزها و اسپویلر و دیفیوزر عقب نیز
    تکرار میکنیم . برای تیره تر کردن ، هم میتوانید از مارکر خاکستری تیره تر بهره ببریم
    و هم از تکرار رنگ کردن بعد از خشک شدن لایه اول در همان منطقه نیز استفاده کنیم.

    11- فرورفتگی روی بدنه در محل دربهای جانبی را نیز بوسیله مارکر خاکستری
    شماره 5 بر روی رنگ زیرین تیره تر میکنیم . سپس به رنگ کردن انعکاس های افق و
    زمین بر روی شیشه های جانبی خودرو بوسیله مارکر رنگ مشکی میپردازیم . تمامی
    رنگ کردنهای مارکر میبایستی با مهارت و سرعت ، بدون لرزش دست و به سادگی
    انجام بپذیرد.

    12- به همین صورت ما قسمتهای تیره لاستیکها ، فضای خالی رینگها و سایه خودرو بر
    روی زمین بوسیله مارکر مشکی نیز ترسیم میکنیم.

    13- توسط مارکر قرمز ، فضای رنگی چراغهای خطر و راهنمای خودرو را رنگ آمیزی میکنیم
    و بوسیله مارکر خاکستری شماره 5 ، تیرگی های داخل چراغهای فوق را رنگ میکنیم.

    14- در مراحل آخر ، توسط گواش سفید غلیظ و قلم موی شماره دوصفر ، انعکاسهای نور
    خورشید ( های لایت ) را بر روی بدنه و شیشه ، فقط با اثر یک نقطه ترسیم میکنیم.

    15- توسط مداد رنگی پلیکروم سفید قسمتهای روشن لاستیک را بر روی سطح مشکی
    با ملایمت به صورت یک حلال در محیط بیرونی و یکی دیگر بر روی محیط داخلی ترسیم
    میکنیم و با خط های هم محور محل آجهای لاستیک خودرو را نشان میدهیم. این کار را با
    نقاط (های لایت) بوسیله گواش سفید و قلم مو تکمیل میکنیم.

    16- با خودکار یا روان نویس مشکی درز دربها را ترسیم میکنیم و با مداد سفید هم نقاط و
    سطوح لبه ای روشن شده توسط منبع نور را روشن میکنیم و به کارمان جان بیشتری
    میبخشیم.

    17- برای بدست آمدن جلو ای بهتر و قویتر و سریعتر شدن مهارت شما در طراحی و رندرینگ
    میتوانید این کارها را با رنگهای مختلف دیگر هم تکرار کنید. موفق باشید.

  3. "" #3
    کارشناس طراحی خودرو برخورداری آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    1,765

    پیش فرض آموزش طراحی سریع خودرو - قسمت سوم

    سلام - اینبار میخواهیم با طراحی بر روی پرسپکتیو یک خودروی کابرویولت شروع کنیم و هدف
    تاثیر انعکاس محیط بر روی رنگ سیاه بدنه خودروست .
    پیش از هر چیز خوبه بدونیم که ما در رنگ سفید یا سیاه در کار رندرینگ، هیچ وقت به تنهایی
    از رنگ مشکی یا سفیدی مطلق کاغذ استفاده نمیکنیم - بلکه انعکاس محیط را ترسیم میکنیم
    که باز هم این انعکاس از سه چیز شامل : آسمان - زمین و افق سر منشاء میگیرد. به عبارتی
    ما هر چیز قابل رویتی را با عناصری مانند انعکاس مستقیم نور - انعکاس غیر مستقیم از محیط
    و بازتاب آن به شئی ما همچنین فرم کلی و مقدار انعکاس هر عضو تشکیل دهنده جسممان آن
    موضوع را رویت میکنیم. حال هرچه ما قواعد کار و انعکاسها را در حالتی طبیعی ترسیم و رعایت
    کنیم- موضوع ما زیباتر و منطقی تر میشود. اما پیش از آن و مهمتر از آن- اصول درست کشیدن و
    تناسب بین اجزاء خودرو میباشد. همچنین قاعده درست ترسیم پرسپکتیو یک و دو نقطه ای با
    ترکیب خلاقیت و نوآوری در کار باعث بوجود آمدن یک اثر خوب - ماندگار و عامه پسند خواهد شد.
    حال شروع میکنیم : مواد لازم همان مواد میکس مدیای متداول است ( مارکر رنگی و مشکی -
    گچ پاستل و ...) اما اینبار ما کارمان را بر روی مقوای بافت دار فابریانو انجام میدهیم. البته من
    در این کار ترجیح دادم که از سمت کمتر بافت دار اون استفاده منم تا سطوح پاستلی نرمتری داشته
    باشم. همچنین ابعاد مقوای ما 50 در 35 سانتیمتر و از نوع گرماژ 250 گرمی بوده.
    1- ابتدا طرح مورد نظرمون رو به صورت کمرنگ با مداد هاش چهار روی مقوا ترسیم میکنیم. توصیه
    میکنم برای اینکه مقوای گران قیمت شما خراب نشود- پیش از ترسیم طرح اتود آن را بر روی کاغذی
    دیگر ترسیم کنید و بعداز رضایت از طرحتون میتونید اون را بر روی مقوا پیاده کنید ( پاک کردن بیش از
    حد مقوا به بافت آن آسیب میرساند و ایجاد خطوطی فرورفته میکند که پس از رنگ آمیزی خود
    را هویدا میکنند. همچنین چرب بودن دست شما باعث بوجود آمدن یک لکه نازیبا مخصوصا در قسمتهای
    پاستلی کارتون میکنه . پس بد نیست که دستمان را قبل از کار رندرینگ به خوبی بشوریم و خشک
    بکنیم. گاهی اوقات که مشغول و گرم کار هستیم به صورت ناخواسته دستمان را تکیه گاه سرمان
    میکنیم و به این وسیله ناخواسته چربی روی صورت و سرمان را به کار انتقال میدهیم که جا دارد احتیاط
    بکنیم.

    2-طبق کار های گذشته ابتدا از زیر رنگ ها شروع میکنیم و با تیغه کاتر خورده های گچ پاستل را بر روی بدنه و محلی که تیرگی آسمان را انعکاس میدهد میریزیم.

    3-سپس بوسیله دستمال کاغذی یا پنبه خورده های گچ پاستل را با مهارت و هوشیاری بر روی کار میمالیم تا انعکاس آسمان آبی را بدست بیاوریم.

    4- بعد از آن به نرمی مانده های گچ پاستل را به سمت پایین می آوریم تا قسمتهای روشن تر آسمان که در غروب به سمت افق روشنتر است تدایی شود.

    5- برای بدست آمدن یک غروب بهتر انعکاس نارنجی غروب را هم در منطقه مرز بین افق و اتمسفر با همان متد قبلی با گچ پاستل نارنجی اضافه میکنیم.

    6- سپس توسط مداد پاک کن اضافه های احتمالی بیرون زده از کارمان را پاک میکنیم.

    7-میتوانیم با رنگ خاکستری 5 سرد بر روی شیشه جلو انعکاس حجم های پشت شیشه را ترسیم کرده که شامل ستونها و صندلی ها خواهد بود.

    8- انعکاس دیوار یا شیئ فرضی بر روی شیشه ترسیم میکنیم و محیط محل تقاطع آن با خاکستری قبلی
    را بوسیله مارکر خاکستری شماره 8 تیره تر میکنیم.

    9-بعد ار تکمیل شیشه جلوی خودرویمان نوبت به تیره کردن سطوح بدنه میشود که منعکس کننده
    محیط های تیره گرداگرد یا دوردست و زمین است که به سادگی بوسیله مارکر رنگ مشکی آن سطوح را
    تیره میکنیم.

    10- این تیرگی در محیط های دیگر از کنار خودرو و لاستیکها و فضای خالی رینگ های خودرو نیز تکرار میشود.

    11- نتیجه کار ما بعد از این مراحل به ین صورت خواهد شد.

    12-سپس توسط مارکر خاکستری گرم شماره 3 قسمتهایی از رینگ ماشین که منعکس کننده تصویر زمین
    بدلیل خاصیت کروم بودن آن میشود ترسیم میکنیم. در این قسمت سطوحی که به سمت زمین متمایل
    هستند به این رنگ در میآیند.

    13- این کار را در تمام قسمتهای رینگ مانند جای پیچ ها و دایره وسط آن تکرار میکنیم.

    14- سپس توسط مارکر آبی کمرنگ که در نوع مارک زیگ آن شماره 304 میباشد- انعکاس آسمان آبی را در رینگ و قطعات کروم کاری شده رنگ میکنیم.

    15- توسط یک روان نویس نوک نمدی 0/2 مشکی انعکاس اجسام دوردست در افق را مابین انعکاس زمین و آسمان با مهارت ترسیم میکنیم.

    16- توسط یک خطکش پیستوله میتوانیم انعکاس های لایت های درز درب خودرو در نقاط تاریک آن با مداد
    رنگی پلیکروم سفید ترسیم میکنیم.

    17-همچنین اتفاقات حجمی از کاسه چراغهای زیر بلور شیشه ای چراغهای خودرو را با مارکر شماره 3
    و شماره 5خاکستری ترسیم میکنیم.

    18- در آخرین مراحل توسط قلم مو و گواش سفید لکه های انعکاس نور را بر روی قطعات مختلف ماشین
    ترسیم میکنیم.

    19-این لکه های گواشی انعکاس نور خورشید میتواند در حد معقول در تمام اجزاء خودرو فقط بوسیله یک
    نقطه سفید ترسیم شود تا کارمان جلوه بهتری داشته باشد.

    20- کار نهایی ما به این شکل خواهد شد. آن را امضاء کنید - فیکساتیو بزنید و در مجموعه آرت ورک خود
    قرار بدهید.

    21- با تمرین و پشتکار شما هم حتما میتونید ایده هاتون را از ذهنیت به عینیت برسونید. موفق باشید.


  4. "" #4
    کارشناس طراحی خودرو برخورداری آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    1,765

    پیش فرض

    خوب ، من اينجا توي همين فروم ، يه ميني توتريال ميگذارم كه اميدوارم خوشتون بياد.

    براي كار طراحي يك ماشين ، شما بايد دانش كافي در مورد ابعاد و تناسبات اون ماشين داشته باشيد و اشراف كاملي هم در مورد پرسپكتيو ماشين داشته باشيد.
    من اينجا خودروي Audi كه طراحي كردم را ابتدا بصورت مربعي بر روي زمين ، حد و حدود اون رو كشيدم و سپس جاي هر چرخ رو روي اين مستطيل در پرسپكتيو رفته مشخص كردم.
    همونطور كه ميبينيد ، فاصله 3 و نيم چرخ رو رعايت كردم.


    سپس حجم پيكره كلي ماشينم رو ، با خطوط مختلف روي اين مستطيل كار ميكنم و رفته رفته فورمم رو شكل ميدم.






    تمام خطوط مربوط به طرحم را ، با كشيدن و پاك كردن هاي مختلف ترسيم ميكنم و به بك تناسب صحيح از طرحي كه در ذهن دارم ميرسم.


    بعد از اطمينان از درست بودن كار مدادي ام ، توسط خودكار مشكي ، خطوطم را پررنگنتر ميكنم و بقيه كار مدادي را توسط مداد پاككن ، پاك و تميز ميكنم.


    در اينجا ، قسمتهايي كه ميخواهم تيره شود را با خطوط قرمز نشان داده ام ، و از كار اصلي ، توسط اسكنر ، به كاميوتر ارسال ميكنم و opacity اون رو تا 50% پايين ميارم و دوباره كارم رو روي كاغذ كوتد مات پرينت ميكنم و جاي سايه هاي مربوطه رو با مداد ، بصورت كمرنك ترسيم ميكنم.


    سپس توسط پودر گچ پاستل ، كه توسط يك كاتر و گچ پاستل بر روي كاغذ خورد كرده ام را ، بر روي قسمتهايي كه انعكاس آسمان در آن ديده ميشد اجراء ميكنم و آن را توسط دستمال كاغذي ، به صورت كنترل شده پخش ميكنم و ميمالم ، تا سطح سايه داري مانند اين بدست بياد.


    كمي هم با گچ پاستل مشكي ، اون قمتهاي بالاتر و منعكسه آسمان رو تيره تر كار ميكنم.


    بعد هم با ماركر آبي قسمتهاي تيره منعكس كننده زمين رو ترسيمميكنم.


    همچنين با ماركر ، روان نويس ، و مداد سفيد و گواش سفيد ، كارم رو تكميل ميكنم.


    ویرایش توسط برخورداری : 08-12-13 در ساعت 14:20 دلیل: عكسا بالا نميومد ، زحمتمون دوبل شد....

  5. "" #5

    پیش فرض

    دانش هم مثل عشق وقتي تقسيم ميشه زياد ميشه

  6. "" #6
    ارشد گرافیک shivamdht آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    محل سکونت
    کافه دیزاین
    نوشته ها
    2,777

    پیش فرض

    تقصیر من نیست خود آقای برخورداری گفتند که روی اینا تمرین کنم.
    این اولیش بود که البته آقای برخورداری ایرادامو بهم گفتن:


    و این دومیش که سعی کردم بیشتر دقت کنم:
    بدون امضا...

  7. "" #7
    کارشناس طراحی خودرو برخورداری آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    1,765

    پیش فرض

    عاليه... فقط توي دومي ، شما گلگير عقب رو ، در ناحيه اي كه انعكاس زمين افتاده ،‌بجاي آبي ، مشكي كرديد و يا اينكه خيلي كوچيك شده... تميزكاريتون خيلي خوبه ، اما هر جسمس بازتاب خاص خودش رو داره . در قطعه كرومي جلوي دربهاي جلو كه خروجي هواي كاپوته ، بايد بازتاب مثل آينه باشه و رنگ زمين به رنگ خاكستري گرم باشه... در بدنه ، رنگ آبي روي دربها خوبه. اما زير ركابها ، ديگه خيلي تيره شده....
    فكر ميكنم كه بايد ماركرهاي متنوع تري بخريد....

    اما در كل كارتون خوبه.... حقيقتش اينه كه خانم ها در درك رنگ و دقت در كار از آقايون برتري دارند.
    اما آقايون ، جسارت و خلاقيتشون در خلق فرم و حجم هاي جديد بيشتره... ولي هردو با تمرين بهتر
    ميشوند.

  8. "" #8
    ارشد گرافیک shivamdht آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    محل سکونت
    کافه دیزاین
    نوشته ها
    2,777

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط برخورداری نمایش پست ها
    عاليه... فقط توي دومي ، شما گلگير عقب رو ، در ناحيه اي كه انعكاس زمين افتاده ،‌بجاي آبي ، مشكي كرديد و يا اينكه خيلي كوچيك شده... تميزكاريتون خيلي خوبه ، اما هر جسمس بازتاب خاص خودش رو داره . در قطعه كرومي جلوي دربهاي جلو كه خروجي هواي كاپوته ، بايد بازتاب مثل آينه باشه و رنگ زمين به رنگ خاكستري گرم باشه... در بدنه ، رنگ آبي روي دربها خوبه. اما زير ركابها ، ديگه خيلي تيره شده....
    فكر ميكنم كه بايد ماركرهاي متنوع تري بخريد....

    اما در كل كارتون خوبه.... حقيقتش اينه كه خانم ها در درك رنگ و دقت در كار از آقايون برتري دارند.
    اما آقايون ، جسارت و خلاقيتشون در خلق فرم و حجم هاي جديد بيشتره... ولي هردو با تمرين بهتر
    ميشوند.
    چقد فهم اینایی که گفتین سخت بود.....
    در قطعه كرومي جلوي دربهاي جلو كه خروجي هواي كاپوته ، بايد بازتاب مثل آينه باشه و رنگ زمين به رنگ خاكستري گرم باشه
    من اینو نفهمیدم که یعنی چی.....


    در مورد مارکر من رنگ آبی کم داشتم.وقتی برای خرید رفتم و کاتالوگشو دیدم دوتا آبی بیشتر نداشت. 71 و 72...
    که رنگشون خیلی به هم شبیه بود.حالا نمی دونم یعنی از این تیره تر هم هست؟ چون من فک کردم یکم باید تیره تر باشه...

    اما زير ركابها ، ديگه خيلي تيره شده....
    اینم نفهمیدم....
    بدون امضا...

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •